Risk för störningar i fjärrvärmeleverans och påverkan på varmvatten

Stockholm Exergi har precis gått ut med att det finns risk för störningar i leverans av fjärrvärme, detta innebär också att det finns risk att varmvatten påverkas.

De är tydligen tvungna att göra akuta åtgärder på fjärrvärmenätet till Kista och skriver att det kan bli störningar i leveransen av fjärrvärme, detta kan i sin tur påverka varmvatten för oss så under dagen finns risk att varmvatten helt försvinner eller blir mindre varmt än vanligt. De beräknar att arbetet ska vara avslutat kl 16 idag så till kvällen ska allt förhoppningsvis vara som vanligt.

Mer information finns här

Uppdatering 15:59:  Stockholm Exergi har uppdaterat den beräknade tiden och arbetet beräknas vara klart kl 20:00

Vänliga hälsningar

Styrelsen